FESTIVAL KOUZLO NOŠENÍ

TŘETÍ ROČNÍK

4. ZÁŘÍ 2021

INFORMACE PRO VYSTAVOVATELE

PŘIHLAŠOVÁNÍ VYSTAVOVATELŮ 

NA TŘETÍ ROČNÍK

KOUZLA NOŠENÍ – FESTIVALU O KONTAKTNÍM RODIČOVSTVÍ A NOŠENÍ DĚTÍ

JE SPUŠTĚNO!

 

Termín přihlašování

10. 6.-15. 7. 2021

Doba odloučení byla dlouhá a všichni opět lační po osobním setkání, možnosti si šátky, nosítka a nosící oblečení prohlédnout a vyzkoušet!

★★★

Online nákupy jsou fajn, ale není nad to si vše hezky vzít do ruky a osahat.   

★★★

Neodmyslitelná, energií a nadšením nabitá nosicí atmosféra během festivalu je nezapomenutelná, a proto u toho rozhodně nesmíte chybět! Registrujte se do členské sekce a zajistěte si své místo včas, dokud je volno!

O FESTIVALU KOUZLO NOŠENÍ

Největší festival o kontaktním rodičovství a nošení dětí v ČR  

★★★

Má za sebou dva úspěšné ročníky v roce 2019 a 2020

★★★

Stovky spokojených rodičů, vystavovatelů i přednášejících a lektorek

 

Návštěvníkům nabízí komplexní program:

📌 přednášky

📌 praktické workshopy

📌 konzultace

📌 tester zóna se šátky a nosítky

📌 možnost osobně vybírat ze nepřeberného množství úžasných výrobků

📌 tombola

 

 

Vystavovatelům nabízí výjimečné podmínky: 

📌 exkluzivní možnost prezentovat své výrobky a služby

📌 možnost vybrat si konkrétní výstavní prostor

📌 jednoduchý automatizovaný systém přihlášení

📌 možnost platit výstavní místo kartou

📌 příjemné prostředí klimatizovaného Konferenčního centra City na Praze 4, jen pár kroků od metra C Pankrác 

📌 připojení k wifi a elektřině

📌 zázemí sousedního Café Empiria

Pojďme se opět společně sejít v jeden den na jednom místě

a pomozme všem rodičům podlehnout kouzlu nošení a kontaktního rodičovství! 

HLEDÁM PRÁVĚ VÁS!

Vyrábíte či prodáváte úžasné šátky, nosítka, nosící oblečení a doplňky, bez kterých nikdo nebude chtít z festivalu odejít?

★★★

Chybí Vám už kontakt se zákazníky a možnost s nimi prohodit pár přátelských slov?

★★★

Potřebujete po posledním roce opět nasát pozitivní energii a cítit, jak moc pro rodiče znamenáte? 

★★★

Nabízíte produkty, které jsou vhodné pro rodiče a jejich děti a korespondují s tématem festivalu?

★★★

Pomáháte rodičům zvládnout jejich náročnou cestu rodičovstvím?  

★★★

Pak je pro Vás Kouzlo nošení – festival kontaktního rodičovství a nošení dětí to pravé! 

Vstupte do vystavovatelské sekce, zjistěte více podrobností a vyberte si své výstavní místo!

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

JE PŘIPRAVEN NOVÝ, JEDNODUCHÝ, AUTOMATIZOVANÝ A TRANSPARENTNÍ PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM 

Je konec několika dokumentům, které provázely první a druhý ročník a musely se tisknout, vyplňovat, skenovat a zasílat zpět. Tentokráte stačí vyplnit jeden elektronický objednávkový formulář. Tím budou splněny veškeré smluvní záležitosti a obratem Vám v emailu přistane zálohová faktura, faktura i další informace k festivalu. 

MŮŽETE SI SVÉ VÝSTAVNÍ MÍSTO VYBRAT! 

TAKŽE NEVÁHEJTE, AŤ SI VYBERE TA NEJLEPŠÍ MÍSTA PRÁVĚ PRO SEBE A PŘEDBĚHNETE KONKURENCI! 

Ano! Je připraven plánek s rozmístěnými stánky o velikostech 4, 6 a 8 m2 a Vy si můžete vybrat preferované místo. 

SJEDNOCENÉ CENY

Ceny jsou nastaveny tak, aby si je mohly dovolit i menší firmy. Cena je sjednocena za metr čtvereční výstavní plochy. 

NOVĚ MŮŽETE KROMĚ BANKOVNÍHO PŘEVODU PLATIT I PLATEBNÍ KARTOU

Je pro Vás připravena platební brána, se kterou máte objednávku během pár vteřin vyřešenou. 

HYGIENICKÁ OPATŘENÍ

Hygienická opatření platná v době konání festivalu budou maximálně dodržována. 

TOMBOLA NA PODPORU DOBRÉ VĚCI

I tento rok budeme podporovat organizaci Nedoklubko, která pomáhá rodinám s předčasně narozenými dětmi. Kontaktní rodičovství, zejména úzký fyzický kontakt, je to, co nošení dětí a předčasně narozené děti tak moc spojuje. Budu nesmírně ráda, když se zapojíte věnováním nějakého daru(ů), které budou vloženy do tomboly. Celý výtěžek z tomboly bude věnován organizaci Nedoklubko. V prvním i druhém ročníku se pokaždé vybralo téměř 25 tisíc korun. Váš zájem něco darovat můžete vyjádřit při objednávání výstavní plochy. 

PROPAGACE VYSTAVOVATELE 

Vystavovatel bude objednáním výstavní plochy automaticky uveden v přehledu vystavovatelů na webu Kouzlo nošení, v tištěných materiálech na festivalu, promován v příspěvcích na sociálních sítích apod.  

VYSTAVOVATELSKÉ PRŮKAZY 

Ke každému výstavnímu místu, bez ohledu na jeho velikost, Vám budou poskytnuty dva vystavovatelské průkazy zdarma

ČESTNÉ VSTUPENKY 

Ke každému výstavnímu místu, bez ohledu na jeho velikost, Vám budou poskytnuty dvě veletržní vstupenky zdarma pro účely uspořádání soutěže na Vašich sociálních sítích a dvě veletržní vstupenky zdarma pro Vaše soukromé účely (např. doprovod na hlídání dítěte apod.). Tyto vstupenky nejsou určeny pro vystavovatele, těm náleží vystavovatelské průkazy.  

WIFI ZDARMA 

Připojení k wifi bude v konferenčních prostorách poskytnuto vystavovatelům zdarma.

VJEZD DO KONFERENČNÍHO CENTRA A PARKOVÁNÍ 

Každému vystavovateli bude umožněn vjezd zdarma na 30 minut do garáže konferenčního centra pro vyložení a naložení zboží. Parkování je možné o víkendu zdarma v blízkém okolí nebo v sousedícím OC Arkády (pro nízká auta, o víkendech celý den zdarma).  

NA KOUZLU NOŠENÍ PROSTĚ MUSÍTE BÝT!

Proč se vyplatí do festivalu investovat?

LIDÉ JSOU TEĎ NATĚŠENÍ NA NEJRŮZNĚJŠÍ AKCE, KTERÉ JIM ROK BYLY ODEPÍRÁNY

Nezmeškejte tuto jedinečnou příležitost jim nabídnout to nejlepší od Vás! Protože se na Vás neskutečně těší!  

JE MNOHO RODIČŮ, KTEŘÍ STÁLE DÁVAJÍ PŘEDNOST OSOBNÍMU VYZKOUŠENÍ

Hodně rodičů si neumí vybrat online nebo stále váhá. Některé to dokonce od nákupu zcela odradí. Dopřejte jim unikátní příležitost se s Vámi setkat osobně, okouzlete je, ukažte jim Vaše produkty a jejich výhody. Zákazník Vám prostě neodolá!  

INVESTICE DO BUDOUCNOSTI

Účast na festivalu není primárně o tom prodat a pokrýt náklady či dokonce vydělat. Je to Vaše investice do zákazníka a Vaší společné budoucnosti! Mnoho rodičů se na festival přichází informovat, zeptat, osahat a vyzkoušet. Ale odcházejí bez nákupu a rozhodovací proces nechávají uzrát, protože to není malá investice. Velice často se nákup odehraje právě u Vás, ale online a později, jen se už nedozvíte, že prvopočátek byl právě na festivalu. Zákazník totiž právě dozrál k rozhodnutí, že nyní je správný čas nakupovat. A důvody jsou různé – těhulky čekaly na porod, jiné maminky, než přijde výplata/mateřská, až si našetří nebo budou mít narozeniny.   

BUDOVÁNÍ ZNAČKY A VZTAHŮ

Buďte vidět! I když máte svoje věrné fanoušky, nevýhodou tohoto odvětví je, že zákazníci mají dříve či později jiné potřeby a zákazníkem být přestanou. Proto potřebujete neustále hledat nové a nové klienty. Je nezbytné být stále na očích a budovat si vlastní značku kontinuálně. 

NEDÁVEJTE VÝHODU SVÉ KONKURENCI SVOU NEPŘÍTOMNOSTÍ

Konkurence na nosicím trhu je veliká, a proto na festivalu nesmíte chybět! 

ZAHÁČKUJTE SI ZÁKAZNÍKA 

Mnoho návštěvníků přichází na festival s jasnou vizí navštívit a nakoupit u vybrané značky. Mnohdy ale nakonec odcházejí s nákupem od jiného vystavovatele, protože je na místě dokázal přesvědčit, že on je jejich správná volba. Budete to právě Vy?